maandag 21 september 2015

Steun jij ook het goede doel?

Stampin'Up! heeft in de catalogus altijd een product staan waarmee zij een goed doel steunen.
Op de laatste pagina van de catalogus staat de stempelset "Sprinkles of Life".
Dit is een 22 delige set die €25,- kost en waarvan Stampin'Up! €2,- doneert aan
het Ronald Mac Donald Fonds!
Ik vind dit een heel goed initiatief en wil deze actie op mijn manier nog verder ondersteunen.
Daarom geef ik op woensdag 7 oktober 2015 van 19.30 tot 21.30 uur bij mij thuis een workshop,
waarbij we een tweetal creaties gaan maken met behulp van de "Sprinkles of Life" stempelset.
De workshop kost €7,-
Dit is incl. alle materiaal en natuurlijk koffie/thee met iets lekkers.
De kosten die u betaald voor de workshop zal ik in zijn geheel doneren aan het
Ronald Mac Donald Fonds!
 
Mocht je die avond besluiten om de stempelset "Sprinkles of Life" aan te schaffen, dan doneer ik
ook nog eens €3,- aan het Ronald Mac Donald Fonds!
In totaal dan dus een donatie van €10,- per cursist!
Help jij ook mee het goede doel te steunen??????????
(Als voorbeeld een labeltje)

(Als voorbeeld een kaartje)

Geen opmerkingen: